jueves, 19 de abril de 2007

Desitjo que sigui fàcil....

Ep!! Nens i nenes del Ceip Ramon Llull!!!

No tindreu cap problema per a crear el vostre blog personal.
Ja us he explicat a l’aula què és un blog i quines utilitats podem donar-li a l’aula d’informàtica. Ara us toca a vosaltres fer deures...

Primer: Aneu a http://www.blogger.com
Segon: Ompliu les dades que us demanen:
Recordeu que el correu electrónic és el que teniu de l’edu365
La contrasenya és un altra diferent a la que tens per al correu de l’edu365 ( si us plau, no l’oblidis, o no podrás treballar en el teu blog).
Tercer: Ara, ja pots començar a escriure.
Recorda, com al correu, que aquesta és una eina de classe i has de ser respectuós amb tot alló que publiquis.
Els deures per aquesta setmana son:
Fes una cerca a http://www.google.es de la paraula "Volcans" i publica una petita explicació del que has après al teu blog.
Si tens dubtes, estic aquí.
Sort i endavant
Teresa

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Teresa estic molt agraida amb tu per el von treball que as fet aqui en aquest blok.

a sigut divertit de llegir-ho recordant moments a la meva escola inolvidables. gracies un altre vegada.

kristina p.p

Anónimo dijo...

Es molt bonic a quedat molt bé el treball quas fet esta super bé o tens que repetí pero un altra esclar cons fins un altre.

cheyenne.V.L
6 A

Anónimo dijo...

Hola jo he escrit el conte maleït amb els meus companys,es a dir,els e 5A. Es molt divertit jo crec que us pudíeu animar-vos per llegir-ho . També podeu llegir l’altre conta de l’altra classe ,es a dir,els de 5B també es molt divertit. Sabeu que els de 5A van guanya. En fi el important es participar no guanya.
A i Teresa ta quedat molt bé felicitats!!!
I gracies per posar el nostre llibre a internet.



Paula 5A Els diables.

Anónimo dijo...

Hola, Teresa quan estiguem a l'institut podrem veure aquesta web amb tot el que vam fer i recordar molts moments ens fara molta gracia.

Joana 6a

Anónimo dijo...

Hola jo soc una de les nenes i dels nens que va fer el llibre maleit,el llibre guanyador de el concurs de pla de lectura.D'entre els guanyadors hi ha altres llibres que també estan molt bé i
que són molt divertits.He llegit alguns a part del meu i són molt divertits pot ser que el que jo he fet sigui el guanyador pero hi ha més que són tant bons com el guanyador.

Meritxell classe 5a

Anónimo dijo...

Hola soc una de les nenes i dels nens que va fer el llibre maleit.
Volia felicitar a les escoles que van participar al concurs,i que tots són molt bons,molt divertits i que podrien aver sigut els guanyadors tots els llibres perque eren tots tan bons com el meu,el llibre maeit,que es el llibre guanyador. ¡FELICITATS!

Meritxell C.G.
5a

Anónimo dijo...

Hola teresa aquesta Web m'agrada moltisim i tambe els comentaris estan mol bé.Teresa et felicito, esta molt be aquesta web i a quedat molt bonica

Tamara6a

Anónimo dijo...

Teresa ets la profe mes treballadora que he bist i magrada molt.segueix axí........

6A

Anónimo dijo...

Hola Teresa estic molt contenta d´aquesta web es molt bonica y em recorda moments fantastics gracies Teresa
Sheila.L.D 6B