jueves, 19 de abril de 2007

Anna Vila i Badia visita la nostra escola





El dia 12 d'abril els nens i nenes de sisè van rebre a l'escriptora Anna Vila i Badia després de haver fet una lectura acurada del seu llibre " Les aventures d'anar i tornar".

Els nens s'ho han passat d'alló més bé amb totes les activitats que han fet al voltant d'aquesta visita :Tria de l'escriptor, selecció del llibre, lectura individual i col·lectiva, dibuixos relacionats amb cada capítol del llibre, cerca de la seva biografia, activitats de comprensió de la lectura, preparació de les preguntes a fer-li , guarniment del plafó i la sala on es vam reunir i, per últim, veure i escoltar una escriptora de debó en carn i óssos.

Per part de l'escriptora, cal dir que ha sabut captar l'atenció dels nens només entrar per la porta i durant les quasi dues hores que va durar la xerrada.
La Sra. Anna Vila va quedar encantada de la rebuda i del comportament dels nens igual que dels seus encerts a l'hora de fer les preguntes i els nens van quedar bocabadats de la senzillesa de l'escriptora.
Així doncs, podem remarcar una avaluació súper positiva i enriquidora en la que els nens han estat molt motivats durant tota l'activitat i el seu comportament davant l'escriptora ha estat immillorable.








8 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola, la experiencia de Anna Vila i Badia a la nostra escola sempre la recordare.
Va ser una experiencia inolvidable, i vaig aprendre molt sobre ella.
Os animo a llegir contes d'ella que son fantastics i et fan pasar una bona estona. Gracies.

kristina p.p

Anónimo dijo...

Hola,sóc la Joana de 6a.
Aquella tarda vaig gaudir molt va ser molt divertit jo me llegit alguns llibres d'ella i m'han agradat molt. Vam treballar molt el llibre vam fer moltes coses i ens va ajudar la nostra tutora Teresa.

Joana 6a

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

me lo pase muy bien con la escritora, fue muy amable.

Anónimo dijo...

Ana vila la mejor me gusto mucho el cuento.
un saludo

Anónimo dijo...

hola teresa em va agradar molt quan va venir l'Anna.Era molt divertida yo no m'esperava que sigues aixi de simpatica m'esperava una cosa mes seria pero aixi m'agradave mes


ANDREA 6eB

Anónimo dijo...

HEM VA AGRADAR MOLT QUE VINGUES L'ANNA VILA A LA NOSTRA ESCOLA PERQUE VA SER LA PRIMERA VEGADA SQUE VA VENIR UNA ESCRITORA I TAMBÉ PERQUE ERA MOLT SIMPATICA NO M'HO ESPERAVA.
M'HO VAIG PASSAR MOLT BÉ.

LAURA H.A.6ªA

Anónimo dijo...

Hola la veritat esque em va agradar molt cuan va venir la escriptora Ana Vila va ser molt simpatica,la veritat esque no me l´esperava així.
Sheila6B